Zakelijk Human Design

Wij hebben allemaal een uniek ontwerp, dus dit maakt dat wij ook echt allemaal uniek zijn. Want dat is wat (zakelijk) human design ons laat zien.

Men spreekt ook wel van een blauwdruk, en dit blauwdruk ligt al vast vanaf je geboorte.

Deze blauwdruk geeft je hele duidelijke inzichten in je bewuste en onbewuste eigenschappen.

Men heeft eens geprobeerd het uit te rekenen maar toen kwamen ze met een getal met minimaal nog eens 50 getallen achter de komma, dus we zijn echt zo uniek als een sneeuwvlokje of een korrel zand aan de kust. De uniekheid van ieder ontwerp is dus echt ongekend.

Als we het hebben over zakelijk human design dan hebben we het over de zakelijke toepassing en benadering van het originele Human Design systeem en dit ligt dan meer in het praktisch toepassen ervan.

Voor de traditionele als voor de zakelijke Human Design wordt dezelfde bron van informatie gebruikt.

Als we het dan hebben over zakelijk human design en het gebruik ervan dan kijken we specifiek naar:

  • Hoe men succesvol kan zijn op financieel gebied.
  • Hoe jij in een zakelijke omgeving voldoening kunt vinden.
  • En wat er gebeurt in een samenwerking met een ander, of groepsdynamiek.

Binnen zakelijk Human Design maakt men gebruikt van een andere zakelijkere taal wat betreft Human Design zodat deze beter aanspreekt in de zakelijke omgeving.

Wat laten we je zien;

  1. Die alles omvattende vraag van; ”Wie ben ik?” is dan wel de nummer 1 natuurlijk waar we als eerst naar gaan kijken.
  2. Vervolgens kijken we naar de beste manier waarop jij invulling kunt geven aan jouw zakelijke rol binnen het bedrijfsleven. Dit doen we vanuit het oogpunt wat van naturen al bij jouw past.
  3. Dan kijken we naar wat jouw levensdoel is, en gaan we verder kijken hoe jij deze voor jezelf kunt gaan vervullen.
  4. Maar ook nemen we een kijkje hoe jij van naturen ontworpen bent om je geld te kunnen verdienen in je leven.
  5. En dan komen we aan bij wat jouw natuurtalenten zijn en je kernkwaliteiten om in te kunnen stralen.
  6. En hierbij helpen we vervolgens om te kijken waar jij je waarschijnlijk vaak in laat afleiden wat betreft je natuurtalenten en kern kwaliteiten. Maar waar wij je wel kunnen laten zien dat hierin juist een hele grote potentie zit voor wijsheid als je er juist mee leert omgaan en herkennen.
  7. Als laatste kijken we vervolgens naar hoe jij het beste in zakelijke groepen tot zijn recht komt. Of dit kleine groepen zijn of grote groepen en wat jouw overkoepelende beste kwaliteiten hierin zijn.

Wat kan ik je bieden:

  1. Ik kan je helpen om in detail naar je werkpotenties te kijken.
  2. Ik kan je helpen met het kijken naar de details van iemand zijn persoonlijke rol in een werk setting.
  3. Ik kan kijken naar de details van de energie dynamiek van een groepsverband.
  4. De missende schakels in een leidende functie.
  5. Waar je de groei kunt vinden in je bedrijf.
  6. En de natuurlijke manier van marketing en verkopen in je bedrijf naar voren halen, hiermee krijg je weer meer inzicht in hoe jij je kunt onderscheiden van de rest met het ‘Ik ben mijn eigen merk‘ rapport.

Voor velen is het niet te bevatten hoe nauwkeurig een zakelijke analyse eigenlijk is en kan zijn. Want het laat je zo nauwkeurig zien waar men goed in is en waar men aan kan gaan werken, om nog dichter bij jezelf te komen en daardoor nog succesvoller kunnen worden in het leven.

Het laat je de uniekheid zien van de mens, maar ook waar we kunnen helpen.
En dan is het aan jouwzelf om op ontdekking te gaan wat het je brengt.

Wij geven je alleen die extra unieke tools onder een vergrootglas.

Want ze bezitten dat doe je al!

Verschil tussen zakelijk HD en de bekende werk/baan Coaching

Allereerst wil ik vooropstellen dat alle hulpprogramma’s een vorm van hulp kunnen bieden en dat dit ook zeker behulpzaam kan zijn voor eenieder. Ik schrijf deze programma’s niet af. 

Maar ik wil je wel een verschil mee geven. 

Voor mijn manier van aanpak vragen ik je geen ellenlange vragenlijst in te vullen waarbij je veel hoeft na te denken over al je antwoorden. Of dat men rekening moet houden met dat jij je vandaag anders voelt dan morgen. Je hebt geen tijdverspilling en diep nadenken vooraf.

Het gaat bij mijn manier van aanpak namelijk maar om drie basisgegevens die ik van jou/ jullie nodig heb en die zijn:

1.Je geboortedatum

2.Je geboorteplaats

3.Je geboortetijd

Hoe makkelijk is dat!

En met deze gegevens kan ik heel concreet aan de slag om naar de details te gaan kijken om jou of je bedrijf te helpen. 

Heb ik je nou geïnteresseerd gekregen?
Laat dan snel jouw persoonlijke E-book maken van jouw zakelijk ontwerp, of van ‘Ik ben mijn merk’!

We werken dan bijv. met een carrière kaart zoals hier is afgebeeld. Wat ons heel veel inzichten kan geven voor het bedrijfsleven.

Ook maken wij gebruik van nog veel meer informatie zoals je kunt zien op deze kaart. Wat ons nog veel meer inzichten kan geven voor het bedrijfsleven.